Maj 2018

Oj vad tiden går snabbt det var länge sen jag skrev något.
Hela tiden händer det något.
 
I höstas var det någon som tog saker från Antons grav. Hans glashjärta där han var ingraverad. Hur kan någon komma på att gå till en kyrkogård och ta saker och vad skulle de göra med det.
Har haft så svårt att gå till Anton sen det hände. Är ledsen och det känns inte bra att någon varit och rört i sakerna på hans grav.
Detta stals:
Ett glashjärta med Anton ingraverad och ett glashjärta som låg på stenarna och en ljusslinga som jag hade i blommorna, två fjärilar, en ängel och hjärta i ståltråd.
 
 
Kicki Karlssons foto.
 
 
I januari bytte jag jobb efter 30 på förskolan Gazellen.
Jag har nu varit med och startat upp en ny förskola.
Det har varit spännande och roligt men mycket jobb.
 
 
Den 14 april var det Antons  födelsedag
 
Kicki Karlssons foto.
 
Kicki Karlssons foto.
 
Kicki Karlssons foto.
 
 
I höstas gjorde jag två nya tatueringar och här är en till minne av Lisa
 
Kicki Karlssons foto.
 
Nu är det Maj och jag längtar efter min semester i år är den extra efterlängtad.
Eftersom året gått fort så är vi snart där.
 
Ha en härlig helg
Kicki Karlssons foto.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0