SEMESTER

 
SEMESTER som jag har längtat och nu när den har kommit känns det så konstigt.
Har i några nätter sovit dåligt och känt mig stressad men vet inte varför. I natt tänkte jag "ta det lugnt du ska inte jobbar imorgon utan försök att koppla av"
Inte för att jag inte gillar mitt jobb men jag har varit så extremt trött några månader nu och behöver verkligen att få vara ledig.
 
Har ett skov av min värk just nu så mina händer är inte pigga men hoppas det lägger sig snart.
 
Eftersom att Hanna och Wilma jobbar hela sommaren så har Anders och jag bestämt att ska ha en sommar där vi gör det som faller oss in men ett måste är att vi ska fortsätta röja i garage och förråd. Ska också tömma ett garage som vi har lånat där Farmors möbler
 
finns. Denna veckan är det 4 år sen hon plötsligt dog i hjärtinfakt.
 
Idag lägger Anders sten och snart är vi färdiga.
Har gjort en liten mysig hörna på baksidan och där ska det inhandlas lite saker.
Vår innegård börjar bli färdig så härligt.
 
 
 
Den 6/7 hade vi 20-årg bröloppsdag ❤️
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0