Anton 26 år ❤️

 
När livet oväntat förändras och det aldrig mer bli som innan
det är då man få ta en dag i taget
och försöka hitta nya sätt att gå vidare.

När ett barn dör försvinner framtiden
och det är inte så lätt att hitta de där vägarna.
 
Vissa dagar går det bra men vissa går det inte alls
I torsdags var det en sån dag när det inte är så lätt då saknaden och längtan tar över helt. 
 Anton skulle fyllt 26 år eller fyller 26 år det är hur man ser på det.
Jag blev mamma för 26 år sedan till en liten Anton ❤️
Det är för nionde gången vi går till hans grav på hans födelsedag.
Kan inte förstå varför barnen få dö.
kommer aldrig att göra det.

Det vackraste i livet kan ingen tar ifrån mig
Minnen av dig
Mitt älskade barn
Saknar dig oändligt
Älskar dig Anton ❤️
Störst av allt är kärleken
Du finns i mitt hjärta ❤️
 
 
 
Tack alla som tänkt på Anton på hans födelsedag ❤️

Kommentarer
Postat av: En som tycker Anton dog åtminstone 55 år för tidigt

Jag vill passa på att gratulera Anders på hans 50-årsdag.

Svar: Hej ska hälsa honom det att någon gratta honom :)
Kicki

2016-05-30 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0