September

Septembers sista dag är det idag.
 
Tycker det är skönt gilla inte denna månad!!!
 
Solen skiner och det har verkligen varit fint hela månaden
 
men jag känner ändå en konstig kyla
 
och har i alla år sen Anton dog gjort det.
 
Den kallaste av alla månader på året.
 
Minns den dagen när han dog, när vi kom hem
 
och jag bara frös det var ända in i märgen.
 
Duschade i kokhett vatten och blev inte varmare.
 
Tankarna for runt i huvudet vad är det som har hänt
 
och hur kunde det bli så här???
 
 
Det är svåra och jobbiga dagar och jag kan inte förstå att det har gått 8 år. 
 
Det har varit mycket jobbiga och tuffa år.
 
Och den som tro att det kommer att bli bra och att såren läker den tro fel.
 
Såret efter ett barn läker aldrig ...det har man med sig hela livet.
 
Försöker hitta sätt att leva med det. Ibland går det och ibland går det inte.
 
En dag i taget.
Sorgen, saknaden och smärtan finns där hela tiden men dessa årsdagar
 
är ändå så hemska för jag vet precis vad som hände timme för timme.
 
Påkörd den 13 och ringde hem 20.25. V
 
i till olycksplatsen och där ligger han på båren
 
" detta fixa jag mamma "
 
sista gången jag pratade med honom.
 
Anders åker med honom i ambulansen och jag kör först hem till tjejerna s
 
en in till sjukhuset........ beskedet vi fick att de trodde att han var hjärndöd....
 
vet precis hur det var fram till 01.35 den15/9 då han tog sitt sista andetag........
 
vi satt sen i flera timmar hos honom och kunde inte förstå att han kunde dö av benbrott!

Nu har det gått åtta år och kan verkligen inte förstå tiden.
 
Känns som förra veckan men ändå så länge sen jag såg och pratade med honom med  honom.
 
Drömde om honom för en vecka sen och han var så ledsen
 
Denna enorma saknad går inte att beskriva i ord.
 
Älskade Anton
 
Våra fantastiska killar var här den 15 på Antons dödsdag.
 
 Fick höra historier om Anton som jag inte hört förut.....
 
Underbara pojkar att ni finns så nära oss
 
är så tacksam att vi får finnas i era liv ❤️
 
 
 

Tack för alla fina meddelande,

tankar till oss, fantastiska

blommor,

besök på Antons grav,

tända ljus,

gåvor till Antons minnesfond,

besök hemma,

kommentarer m.m

Är rörd över alla som inte glömt vår älskade Anton ❤️

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0