Länge sen

 

Det var väldigt länge sen jag skrev här!
Det har varit en intensiv tid på jobbet.
Vi har fått renoverat så det har varit nedplockning och upplockning av hela förskolan.
Har varit där så mycket av min tid men nu känns det bra att vi kommit så långt.
Nu håller vi på med inskolningar.
 
Sommar och semester vad tog allt vägen???
Har jag verkligen haft semester?
Känns inte så!
 
Har varit så trött en längre tid men förstå att detta liv tar på mina krafter.
Saknaden växer för varje dag och den tär.
Två av Antons kompisar har tagit motorcykelkörkort och köpt motorcykel.
Har funderat på om Anton också hade varit med och gjort det.
Frågade en av Antons kompisar och han svara självklart hade han gjort det.
JA jag får tänka som de att det hade han gjort.
 
 
 
 
Anders och jag har fått den finaste utmärkelse man kan få!!!!
En av Antons kompisarna skadade sin fot och fick gips.
Han hade kört själv till akuten och vi var i Kalmar så vi åkte till honom
och körde honom hem.
När läkaren kom in sa hon åh har dina föräldrar kommit,
nej svara han det är mina " extra föräldrar "
Sina egna barn får man men sina extra barn få man på ett annat sätt!!!!
Fick också heta min extramamma Kicki.
Det värmer i hjärtat väldigt mycket.
 
När vi kom till akuten och får se honom ligga där gick det kalla kårar i mig och är så tacksam att det inte var värre trots att foten är illa skadad.
Minns så när han kom till intensiven och skulle säga hejdå till Anton.
Han gick in och ut många gånger.................................
 
För åtta år sen var vi ovetande om hur framtiden skulle bli.
Hade ingen aning att vårt liv skulle slås sönder och hamna i trauma och kaos 9 dagar senare...........
Det värsta som kan hända föräldrar.
Det hände oss!
 
Kan inte förstå att det har gått 8 år!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0