Otäckt!

 

Nu är vi i februari och tiden går fortare än någonsin.
 
I veckan var Hanna ute och gick med Lisa.
När hon går på trottoaren längs med Linneasjön kommer det en bil
och hon ser att han har problem och får sladd på bilen.
  Hon får springa ut i gatan annars hade de blivit påkörda.
Vilken tur att hon såg och kunde reagera så snabbt.
Hon står kvar skakis och killen kommer ur bilen och undrar hur det gick.
Han var också skakis och insåg väl vad som kunde hänt.
Killen hade ingen aning om vad Hanna har varit med om
att hon har en bror som är död efter att blivit påkörd.
Killen berättar att hans antisladdsystem är sönder i bilen.
Hoppas verkligen han åkte till verkstaden direkt och lämnade in den bilen!!!
 
Hanna ringde Anders och berättade men ringde inte mig och tur var kanske det.
Jag blev först väldigt arg
hur man kan åka runt med en livsfarlig bil och utsätta andra för fara.
Sen blev jag både kalla och varm
Vad är det som händer ???
Ska vi inte få lugn någon gång???
Vad hade hänt om de hade blivit påkörda???
Hade önskat att jag varit med och fått berättar för honom om Anton..............
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0