7 år

 

Idag för 7 år sen var den värsta dagen i mitt liv.

 

Det gamla livet tog slut.

 

Anton dog och det nya livet började,

 

ett liv som är svårt att lära sig leva när man har en stor saknad och längtan efter sitt barn.

 

Älskade Anton  ❤️

 

7 år kan tyckas vara en lång tid och det är det på ett sätt men inte på ett annat.

 

Det känns länge sen jag pratade med honom men

 

ändå så nära när vi satt vid hans sida på sjukhuset och han tog sitt sista andetag.

 

Tack alla som funnits vid vår sida under dessa år  ❤️

                                

 Ett speciellt stort Tack till Antons kompisar, ni är helt fantastiska   ❤️

 

Tack VSFB att ni finns för oss föräldrar som förlorat våra barn   ❤️

 

Idag är jag ledig, har lovat mig själv att aldrig jobba på hans dödsdag eller födelsedag.

 

Behöver bara att  få vara och ta dagen som den kommer.

 

SORG SMÄRTA SAKNAD TÅRAR TOMHET LÄNGTAN=LIVSTID

 

 

Vi brukar alltid sätta in en minnesannons i tidningen men i år blev det ingen.

Hittade inga ord och inser att det finns inga som kan förklara hur det är att förlora sin son/bror.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0