Vår

Snart är mars slut och det går snabbt nu men så härligt med vår och sol.
Ibland säger kroppen ifrån och man kan inget göra än att lyssna.
Opererade bort ett födelsemärke på ryggen och jag är en känslig person och tålde inte tråden utan detta blev inflammation. Fick antibiotika i måndags men kände mig konstig i tisdags och igår onsdag hade jag feber.
Jag var hos sköterskan och tog bort stygnen och hon tyckte att läkaren skulle kolla på mig. Hade mycket vätska i kroppen och det visade sig att jag hade högt blodtryck igen suck!
Fick en ny tablett som skulle sänka blodtrycket och minska på vätskan.
Åh vad jag har kissat så skönt att det kommer ut. Är hemma imorgon med så jag få vila sen får det vara bra! 
 
Idag har Lisa ❤️ varit på återbesök hos veterinären för att kolla om hon har fått nya urinstenar.
Åh så skönt det fanns inga stenar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin Fransson

Hej Kicki! Ja, det är viktigt att lyssna på sin kropp om det går, vi har ju bara en. Så skönt med våren, men jag tycker det gör så ont att våra barn inte får vara med, mer ont än vanligt för min del. Är inne en avig och irriterad period, men lyckades plantera vårblommor idag, och det känns bra. Sköt om dig nu och hälsa din familj och hoppas vi ses snart. Kram Karin

Svar: Karin håller med det gör så ont att de inte få vara med oss här. Antons födelsedag är i April och kroppen ställer in sig på denna svåra dag. Härligt att du orkade plantera lite blommor. För mig ger blommor lite energi. Ta hand om dig Karin och hälsa din familj så hoppas jag vi snart ses ( det var en VSFB-annons i Barometern denna veckan ) Kram Kicki
Kicki

2014-03-22 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0