Härlig känsla

 
Att se sina barn glada är en härlig känsla. Det ger energi.
De hade båda det bra i Stockholm och det var en magisk konsert de var på.
För Hanna fortsatte det magiska eftersom hon hittade sin drömbil
och Anders och hon gav sig iväg till Borås i tisdags.
Bilen var fin och hon var nöjd.
 Hon skrev på sin Instagram
 
"Livet är för kort för att inte unna sig en Audi TT"
 
 
I helgen har den blivit ännu finare!
Den har blivit putsad m.m .
Härligt att dotter och far ha samma intresse.
 
Hon sa innan om Anton levt så hade han tyckt att jag skulle köpa den
och det är jag också säker på.
Han gillade bilar och jag tro han är med på sitt sätt i detta
och jag är glad att Anders och Hanna har detta intresse
eftersom han inte få åka och köpa bil med sin son.
Nu har hon tre bilar och hon måste sälja en
och om någon vill köpa den röda Sabben så är den till salu snart.
Golf cabben ska finns kvar.
 
När hon kom hem var det viktigt att Antons kompisar skulle se bilen och provköra.
Åh jag känner det är så fantastiskt att de finns så nära
oss och är delaktiga i vårt liv och att vi får vara det i deras.
 
Något som vi fått lära oss att det är här och nu och allt som kan ge glädje ska vi ta vara på.
 
Hanna dela Antons intresse för bilar och Wilma delar Antons intresse för träning.
Hon har börjat träna på gymmet där han var också.
 
Ikväll har jag och en fin vän varit och lyssnat på Sonja Aldén.
Har gillat hennes musik i så många år och nu fick jag se och höra henne i verkligheten.
En underbar konsert.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0