Juni

 
Veckorna går fort och Wilma har slutat grundskolan. Det känns skönt nu börjar en ny fas i hennes liv. Har varit tuffa år. 
Hon har lagt ner ett stort jobb på skolarbetet och det har gett resultat och hon fick stipendium i tyska så roligt.
Hanna har fått lov och hon har nu gjort ett år på lärarelinjen härligt.
Vi brukar inte göra något på midsommar men i år var vi med några av våra gamla vänner och det var en mycket trevlig dag. 
Var en liten stund på Qvarnaslät och åt tårta. När vi gick därifrån gick vi till Anton ❤️
 
I lördags när jag vaknade kände jag mig konstig och febrig. Jag har väldigt sällan feber men den steg och steg och hade fruktansvärd huvudvärk och ont i nacken och halsen. Hamnade på akuten och blev inlagd. Har en infektion och har fått antibiotika. Läkaren frågade om jag ville åka hem och min egna säng lockade. Igår kväll fick jag hög feber igen och när jag vaknade idag var den också hög. Har fått ner den med starka tabletter. Jag har idag fått munsår på hela läppen både uppe och nere och inne i munnen och ner på hakan. Ja det är väl lika bra att ta allt på en gång. Får väl se hur det är imorgon. 
Jag gilla verkligen inte att vara sjuk och har fått ont i höfterna efter att legat i sängen i tre dagar. Något positivt är att jag orkat titta lite på tv:n ikväll.
Lilla Lisa springer upp och ner och undrar vad det är med hennes matte som bara ligger i sängen.
 
Ikväll var det samtalsträff i Kalmar och är så besviken att jag inte kunde vara med. Har ju sett framemot att träffa alla igen. Typiskt!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0