ANTON KARLSSONS MINNESFOND

 
 
 
Anton Karlssons minnesfond inrättades september 2007.
På onsdag ska vi dela ut ett stipendier igen för sjunde gången. Har ikväll förberett det mesta och ska till banken imorgon och ta ut pengarna. Förra året skulle jag inte få ut pengar på banken eftersom Anders inte var med och vi bägge står för fonden men det har gått de andra fem åren.........
De ville att vi skulle fylla i ett papper och skicka med stadgarna som vi redan gjorde när vi startade fonden. Jag tyckte det var konstigt och kände det lite lustigt precis som vi inte var betrodda. Denna bank har jag alltid varit kund i! Förvirrad som jag är vet jag inte om jag lämnade in kuvertet eller inte men jag gör väl ett försök imorgon med att ta ut pengarna. Eller som det är att jag får sätta över dom på mitt konto och sen går ut i automaten och ta ut pengarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0