Läst under många år

  
Jag har följt bloggar och hemsidor under årens lopp som handlar om att förlora sitt barn. Det har hjälpt mig att läsa om de som känner som jag och lever i detta hela tiden. När man förlora sitt barn bli man så ensam och känner sig ensam och när jag träffa någon eller läser om någon som är i samma situation känner jag inte så ensam för stunden.
Läste idag om en mamma som tänker ta bort sin hemsidan. Jag kan förstå men kommer ändå att sakna att gå in där och läsa om henne och läsa om det som jag känner igen och förstår. Hon har verkligen kunnat sätta ord hur det är och hur man/jag känner. Något som jag känner är bra är att vi kommer ändå ha fortsatt kontakt.
Tack min fina vän för allt jag fått genom dina ord och jag önskar så att du skulle vilja göra en bok av din hemsida .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0