VSFB

Dagarna går fort nu och jag är glad att september månad är slut!
 
Varmt och skönt är det och det känns länge till vintern.
På fredag åker jag och Hanna till Göteborg för att träffa andra i VSFB:s föreningen.
Det ska bli så skönt att träffa alla. Har längtat i flera veckor nu.
Dessa fantastiska människor de ger energi och kraft att orka leva detta liv.
 
Olika saker gör livet tufft och ibland
behövs det inte så mycket för att det ska vara
jobbigare än vad de behöver.
Träna mig hela tiden på att fokusera på det som är viktigt för mig och ta bort det som jag inte behöver lägga energi på.
Det jag har bestämt mig för att ingen annan person ska få mig att mår sämre än jag behöver i mitt liv.
Det räcker med det jag inte kan påverka.
 
 
 
Att göra fint på Antons grav är det enda jag kan göra för honom men han är med mig på sitt vis och kommer alltid att vara.
Han finns i mitt hjärta för alltid.
 
 
”Varje dag är en dag av saknad

Varje timme är en timme av sorg

Varje minut är en minut av längtan

Varje sekund är en sekund av tomhet”

                                 Författare okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0