Träff

 
I helgen var jag och Hanna i Göteborg för att vara med föreningen VSFB
Det är skönt att får träffa alla både gamla som jag har träffat och nya som jag lär känna.
Det ger sån energi att träffa alla andra som också är i vår situation.
Alla har vi förlorat barn.
 I år var det även syskonträff på söndagen
och det tro jag var jättebra.
På lördagen var det Göran Gyllenswärd 
http://gyllensward.org/ 
som föreläste och vi hade även en dialog med honom.
På söndagen var han med syskonen.
Tack alla fantastiska människor som var med.
Detta är en helg jag längtar till hela året.
Den ger så mycket.
 
Nästa torsdag den 26/10 bjuder SAMS in till VÄGAR I SORGEN

I VÄXJÖ
Skynda att anmäla sista dagen imorgon fredag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0