Tack ❤

 
 
Alfons Åberg älskade Anton. Vi läste och läste alla böcker som fanns då när han var liten. Nu har det kommit många många sen dess. Jag har ju turen att få läsa för barnen på mitt jobb. Varje gång det plockas fram en Alfons bok slås jag tillbaka när Anton och vi läste dom. Den dagen när jag ska läsa för mina barnbarn ska jag köpa alla nya som jag inte har 📚
 
Idag ska jag på SAMS:s seminarium i Växjö. Jag bli upphämtad kl.7.30 och sen håller det på hela dagen. Är övertygad att det kommer bli en bra dag.
Hoppas det kommer mycket folk. Det kommer att handla om något som vi behöver prata om är i vårt land och det är inte farligt att prata om det. Alla kommer någon gång att drabbas av Sorg.
 
Jag vill tackar alla som är härinne och läser. Har sett att det har ökat och jag är så tacksam att ni orka läsa. Trodde det var Änglaföräldrar som läste men fått veta att det inte bara är det.
TACK alla ni 💙💙💙
 
Nu är det sovdags God natt 😴

Kommentarer
Postat av: Ewa Ederströms

Härligt att du tar det lugnt och tänker på dig själv. Tack för fin läsning och kloka ord . Kram Ewa

2013-10-25 @ 21:09:29
Postat av: Kicki

Tack Ewa för att du är här inne Många kramar till dig <3

2013-11-10 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0