I will be here............

Idag har jag varit i Bäckebo och gjort iordning
på Anders föräldrars grav och hans farmor, farfar, morfars, mormors.
Det är skönt när det är gjort och det var enda dagen jag kunde göra det innan fredag.
Tråkigt att det bli mörkt tidigt nu.
Har varit hos min pappa också.
Nu är det Antons grav kvar ♥
Den graven som det är jobbigaste. Göra iordning sin son grav...........
Det är så fel det kan bli.................
Det är så tungt att komma igång men sen när jag är färdig känns det bra att jag gjort det.
Det är det enda jag kan göra för honom........
 
Idag fick vi ett oerhört tråkigt besked om vår lilla vän igen ♥ ny operation.
Nu får det vara nog!
 
Igår tittade vi på cancergalan på sjuan.
Blev så rörd av denna låt som Edvin Berg skrivit ♥
 Han dog innan låten var klar och Laila har sett till att hans sång är klar med hjälp av Idolerna
Nu när jag var inne på youtube var det 45 187 visningar av denna underbara sång ♥
 
 
 
Minns när Jennie Rundström skrev Antons låt så mycket det betydde för oss ♥♥♥
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Cine

Jag har lyssnat på den flera gånger och tårarna kommer direkt. Det gör så ont att veta att det är så många unga som inte får vara kvar hos de sina <3
Sen när jag ser Edvin springandes lycklig med studentmössan kommer en massa minnen farandes på en annan kille som var så lycklig på sin studentdag.
Många kramar till dej fina Kicki

2013-11-03 @ 11:19:44
Postat av: Kicki

Jag har lyssnat och lyssnat. Tycker fast att jag hört den så många gånger att den är lika fin. Jag har svårt att sen den för det är så sorgligt. Jag tänker på när Jennie gjorde låten till Anton hur tacksam jag var och så fantastiskt jag tyckte det var att hon skrev och sjöng för oss. Tycker det var så fint av Laila att hon gjorde detta tillsammans med Idolerna för Edvins familj.
Förstå det Cine att du tänker på Eric när du ser Edvin i studentmössan <3
Ses på tisdag fina Cine <3

2013-11-10 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0