15 år

 
En oerhört vacker låt tillägnad de som dog i Backabranden ♥
Jag minns att jag satt i flera dagar framför tv:n och tittade på allt det hemska och tragiska som hade hänt.
Wilma var 4 månader.
Tyckte att det var fruktansvärt och tänkte så mycket på alla föräldrar och anhöriga.
Det jag inte då visste att jag nio år senare skulle ha samma sorg, smärta, saknad och längtan som dom ♥
 
Så här skriver "VI SOM MINNS BRANDEN I GBG 1998" på sin sida på Facebook
 
Idag är det ingen vanlig dag,  idag för 15 år sedan förlorade vi våra änglar. Många av våra ungdomar fick vara med om det värsta dagarna i sina liv, många av dem lever idag med djupa spår från denna dag. Vi har ett sår i våra hjärtan som al...drig hinner läkas, för varje år denna dag så rivs våra sår upp och det börjar göra ont igen. Låt oss idag minnas våra änglar och dem drabbade. Jag vill att vi idag vart vi än befinner oss tänder ljus åt våra änglar, må de vila i frid ♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0