November

Allahelgona helgen var det förra helgen.
Det är så fint med alla ljus på kyrkogården.
Jag gjorde iordning på gravarna.
Det är så konstigt det är sjunde gången som jag fick göra det på Antons grav.
Sjunde gången jag gjorde det på min sons grav.
Jag kommer aldrig att förstå varför.
Andra besöker sina barn när de flyttat hemifrån och jag går till kyrkogården.........
Ja det är tungt, mycket tungt.
Hur skulle det varit nu?
Hade ha flyttat hemifrån?
Vad hade han gjort?
Åh vad jag saknar honom!
Det gör ont i hela kroppen!
 

Jag är sliten i min kropp på olika sätt.
Har varit förkyld och hes hela hösten och det vill inte gå över.
Är trött så jag kan somna överallt.
Jag var hemma över en vecka och var hos läkaren.
Hade jättehögt blodtryck så jag var tvungen att äta tabletter.
Ska tillbaka nu denna veckan och jag ska be att de få kolla upp hela mig.
Måste få igång min trötta kropp!
 
Lilla Lisa opererades förra fredagen och nu är stenen uttagen och hoppas verkligen att hon ska få den medicin som finns och att det ska hjälpa nu. Stackars lilla hund operation i april och spolning av urinblåsan i augusti och nu operation igen.
Nu får det vara nog!
 

Idag är det Fars dag.
Min pappa dog för 18.5 år sen och
Anders pappa dog den 9 november 2001, igår var det 12 år sen.
Anders är den enda vi kan fira
Och han kan inte kan bli firad av alla sina tre barn :(
 
Ljusen har lyst på gravarna det är det enda vi kan göra för dem.
 
 
Kärleken övervinner allt
Själar säger aldrig farväl
Du finns i våra hjärtan
Vi älskar dig Anton
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0