♥♥♥

Jaha idag fyller jag 46 år, oj det låter gammalt. Ja det är ju bara inser det att jag inte är 20 år. Jag tänker tillbaka till när jag fyllde 20. Jag flyttade ihop med Anders till min tjugoårsdag. Det är 26 år sen..... Hälften tillbaka i mitt liv 23 år då hände det mest fantastiska! Jag blev mamma.  Anton föddes ♥ Nästa ålder jag minns är när jag fyller 25 då är jag gravid och på min födelsedag känner jag förvärkar :) Hanna väntar i tio dagar sen kommer hon ut ♥. Sen går det några år, när jag är 31 då kommer Wilma ♥ 15 år fyller hon oj oj. Ja tiden går verkligen fort. Dessa tre åldrar minns jag så starkt och det är de mest fantastiskt underbara jag varit med om att få mina barn. Men idag är det sjätte gången jag fyller år och det fattas ett barn som säger Grattis och den där kramen den får jag inte...... Det är detta som gör att jag inte gilla födelsedagar.
Saknaden och längtan som hela tiden bli större.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0