Anton

 
 
Jag öppna dörren till Antons rum på morgonen
och möts av lukten av honom
jag bli knäsvag och mina ben vill vika sig
denna lukt som jag så väl känner igen
mitt barn var är du?
jag vill bara lägga mig ner och skrika varför varför du
hur kunde detta hända
I september är det 6 år sen
det värsta som kan hända
hände mig
Mitt älskade barn dog
men han finns så nära mig på sitt sätt 
men jag vill ha dig här som för sex år sedan
vill inte ha detta liv
vill inte
Anton mitt barn vad jag saknar dig
                            Änglamamman Kicki
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Cine

När sanningen visar sej riktigt nära, då finns inget som kan hjälpa, man rasar och slår i hårt och brutalt allra längst ner.
Söta fina Kicki jag undrar oxå varför? Jag skriker gärna med dej!
Många varma kramar Cine

2013-07-11 @ 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0