Syskon

Vad får syskon som förlora syskon för hjälp???
Ja vi har sökt på olika ställe men blivit besviken varje gång.
 
Hittade Randiga huset för länge sen och har tänkt ta kontakt. Fick se en tidningsartikel om Catharina som jobbar på Randiga huset och hon har själv förlorat en bror. Jag kände henne behöver jag prata med och nu igår hade vi ett samtal som varade i 2.5 timme. Vilken fantastisk människa och nu äntligen kommer hjälpen det är jag säker på. Synd bara att vi inte bor i Stockholm!
Bland det första hon säger är 5.5 år det är ingen lång tid...................
Många människor tro ju det "Nu har det gått så lång tid nu måste det vara över"
jag tänker på orden
"Kärleken är sorgens pris"
Vår Kärlek till Anton kommer att finnas hela vårt liv (inte bara fem år!!!!!!)
Här är länkar till deras sidor och de finns på Facebook också.
http://www.randigahuset.se/
http://reachforchange.org/randiga-huset/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0