VSFB

 
VSFB 20 år
 
 
Igår kom VSFB:s medlemstidning.
Denna gången är den i A4 format och föreningen har funnits i 20 år.
 Vi är många som är med, som bär saknad och längtan efter våra barn.
Jag är så tacksam att jag hittade denna förening som hjälper mig i min stora sorg efter Anton.
I Växjö har Föreningen en samtalsgrupper och vi träffas en gång i månaden.
Det är min överlevnad att träffa andra som också förlorat barn.
Som vet vilket helvete det är och att det inte är något som går över.
Det har jag med mig hela livet.
Anton är mitt barn hela mitt liv och han är lika mycket död idag som den 15 september 2007.
Tiden läker inga sår efter döden av ett barn.
 
På Facebook har VSFB en sluten grupp och just nu är det 716 medlemmar där.
 
Ordförande Kjell Westerlund ar skrivit om ''Vår väg i sorgen''
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0