Vill inte

Lördag och tiden går så fort nu. Idag mår jag illa och känner att det är bara jobbigt denna tid. Jul vill inte ha någon Jul men kan inget göra den kommer ändå. Mår illa av alla saknad jag har. Vill inte ha detta liv vill ha mitt gamla tillbaka. Det är sjunde julen som Anton inte får vara här. Kan inte förstå som jag skrivit så många gånger att tiden bara kan fortsätta gå.
 
Jag sa till en nu i veckan som tyckte så mycket om Julen att jag inte gilla den sen Anton dog och fick till svar det kommer att bli bättre ju längre tiden går. Ja hur vet hon det? Hon har inte förlorat något barn. Jag svarade Han är mitt barn och kommer alltid att vara det.
Jag känner att många vill inte prata om det eller att jag nämner det men det kommer alltid att göra. Det är mitt liv min verklighet och jag lever med det att jag har två barn som lever och ett barn som är död.
Jag har facebook och jag ser ju vilka som gilla och kommenterar om jag skriver något om Anton.
Jag har inte själv gjort många vänförfrågningar pga att ingen ska känna sig tvingade att  behöva läsa om det jag skriver. Hoppas att de som inte vill läsa plocka bort mig för jag skriver det som handla om mig och orka man inte läsa eller reta sig på det så är det bättre att ta bort mig.
 
Försöker fokusera nu på det som är bra och det som gör mig glad. Hanna, Wilma , Anders och Lisa. Fick ett härligt telefonsamtal från Wilma igår bli så glad så härligt för henne att hon får feedback på det hon gör.
Är så glad för tjejerna att deras skolarbete går så fantastiskt bra.
ÄR EN STOLT MAMMA OCH JAG ÄR ÖVERTYGAD ATT DERAS BROR ÄR MED PÅ SITT SÄTT OCH STÖTTAR OCH SER.
 
Nu har vi lite snö och det gilla jag det bli lite ljusare. Det blåser inte lika mycket som igår det är bra.
 
På tisdag ska jag till Växjö på VSFB:S träff och jag hoppas verkligen tågen går riktigt då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0