Det sägs så mycket............. av sådana som inte vet...............

Har under dessa år hört mycket som de som säger inte vet något om.
Det är tex. "Att fastna i sorgen" Det är de värsta ord jag vet.
De som säger dom har inte själva förlorat sitt barn men tro sig ändå veta.
Hörde för ett tag sen en som sagt det om mig.
Personen har  varken träffat eller pratat med mig sen Anton dog! Det är ingen jag känner.
Ja jag kan inget annat än tänka ja folk tro en massa och har inget annat att göra än spekulerar i andra.
 
Fastna i sorgen.
Ja har sorg och kommer att ha det hela mitt liv efter min son.
Han var död den 15 september 2007 och är fortfarande död idag.
Det är inget jag kan ta bort.
 
Jag försöker att fungera i mitt nya liv.
Jag finns för min familj här hemma. 
Jag går till mitt jobb varje dag.
Trots att jag har min stora sorg efter mitt barn.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0