SEPTEMBER :(

 
Tiden bara far iväg och det är länge sen jag var här inne.
 

Vi har haft begravning för Anita.
Det var så fint och Amnada sjöng så vackert.
 
Har tömt och städat lägenheten så nu förstå vi verkligen att hon inte finns här hos oss längre
men hon är ju med på sitt vis.
 
Hanna har varit i Grekland så härligt för henne och vilka underbara bilder vi fått se efter resan.
 
Dit kunde jag åka nu och vara hela september månad. Jag hatar denna månad skulle gärna lägga mig och sov och vakna upp i oktober.
 
Den 7 september för 8 år sen gjorde han den stor ryggoperation som sen visade sig vara misslyckad så det innebar att hon var sängliggande i 8 månader och att jag fick strida med läkaren i Linköping om att de var tvungna att operera om henne. Det var fel skruvar och stag hade hamnat i nervbanan i ryggen. Stackars lilla barn 12 år och sån fruktansvärd värk. Det som också gör mig så ont är att hon inte blev trodd.
Hon har haft sån lång väg tillbaka och helt bra bli det aldrig.
20 år och kan inte göra det hon vill för då får hon så ont i sin rygg.
 
Sen går det tre år och sen händer det värsta som kan hända
Anton blev påkörd och dör.
 
 
September idag och jag tar en dag i taget och ibland en timme i taget och sen en minut i taget.......
 
5 år kan inte förstå. Dessa år är som en dimma.
 
Jag har fått LIVSTID av
SORG
SMÄRTA
SAKNAD
TÅRAR
TOMHET
LÄNGTAN
 
 
Lördag idag och ledigt det är skönt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0