Film

När Hanna konfirmerades några månader innan Anton dog hade jag lyckats att filma Anton och det är bara en liten liten snutt och han var inte medveten om det för då hade han inte varit med. Han ville inte vara med på varken kort eller film. Har tittat på den många gånger idag och mina tårar bara rinner.
Åh vad jag saknar dig älskade barn DET GÖR SÅ ONT!!!
Varför i helvete skulle detta hända och varför skulle inte du får leva? Du ville aldrig någon något illa och var alltid så omtänksam.
Jag har inte kunnat se denna lilla film på så länge men idag var jag tvungen att höra Antons röst.
Detta nya liv är inte lätt och min saknad blir bara större och större.
 
 
 
Älskade barn
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Många kramar <3

2012-10-03 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0