Mamma i snart 22 år

Var på kyrkogården ikväll och tände nya ljus hos min son.
Så tyst och fridfullt och bara jag där, precis så jag vill ha det när jag är där.
Älskade barn kommer aldrig förstå varför du ska behöva ligga där.
Det är ju här hos oss du ska vara.
På söndag fyller Hanna 20 år det är så fel att hon är äldst nu eller är hon inte det nej det är för rörigt!
Anton fyller 22 år eller skulle fyllt 22 år nästa månad om han fått leva nu fick han inte leva pga......
Det jag vet är att jag den 14 april 2012 har varit mamma i 22 år och det kan ingen ta ifrån mig!!!!!

Hanna har fyllt 18,19 och nu fyller hon 20 tre födelsedagar som Anton inte fått uppleva i LIVET!
Lilla, stora Hanna kan inte heller förstå att du fyller 20, men det är inte konstigt de sista 4,5 året (den 15 mars är det det) har vi levt ett konstigt liv. Förstå inte hur dagarna, åren kan gå............
DETTA LIV jag vill inte ha det, vill ha tillbaka mitt gamla!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så vackert ni har det på din sons grav.

Känner igen mig i tankarna om hur man känner det när de andra fyller år och så småningom blir äldre än sin storebror. För mig är det en skum känsla.

Änglamammekram

2012-03-16 @ 20:20:57
URL: http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Tack för din kommenter Gunilla. Vi har många olika jobbiga saker runt oss. Såg att du skule åka till Göteborg på utvecklingshelg. Jag har varit där och på flera uppföljningar. Det är fantastiskt hur mottagen man bli i vår förening och när man är där känns det som att man känner alla men det gör man ju inte. Njut och ta till dig energin Kramar til dig

2012-03-23 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0