"Anton Karlssons minnesfond"

LÖRDAG så skönt. Jag tro aldrig varit så trött som jag är nu. Igår somnade jag lite överallt. Vid datorn, på toan. Tro jag sov innan jag hann landa i sängen.
Det har varit mycket nu både hemma och på jobbet. Känner ändå att det går åt rätt håll och bli lite lugnare nu.
Köket är nästan färdigt fattas socklar och några täckskivor. Det har varit ett spännande projekt och vi är jättenöjda. Nu bli det tapetsering och målning av trappen. Men vi ta en paus just nu. Anders ska nästa helg på en utmaning.
Idag är det fotboll som gäller SPÄNNANDE.
Ikväll ska vi jobbarkompisar träffas men det är hemligt vad vi ska göra.

I torsadgs delade vi ut Stipendium från "Anton Karlssons minnesfond" och det var en kille som heter Pontus Andersson som fick det.
Förra året fick ingen för det var ingen som passade in på kriterierna utan då hjälpte vi till med att inreda ett fika rum för eleverna.
Det är fyra killar som nu fått stipendiumet som är på 1500 kr.
Det var femte gången vi var med på avslutningen på Hantverksprogrammet.
I år hade en av lärarna gjort ett bildspel och text och musik som handlade om Anton. Tack snälla det var så fint.
Jag är så glad och tacksam för att Anton gick på den utbildningen och hade dessa fantastiska lärare.
På Antons födelsedag sätter de varje år blommor på hans grav.
Allt stöd och hjälp vi fått av dom är verligen tacksam. TACK!

    

                Denna fina låt spelades i bildspelet


     I torsdags fyllde denna härliga hund 8 år. Min bästa vän! LISA

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0