Nu kommer det tre tuffa dagar
13 september  Anton bli påkörd
14 september Anton är hjärndöd
15 september dör Anton

Hela min kropp slutar fungerar.
Jag känner att jag inte ha koll på något.
Det känns som att jag är utanför min kropp.

Lyssna mycket på musik nu.




Varje dag är en dag av saknad

Varje timme är en timme av sorg

Varje minut är en minut av längtan

Varje sekund är en sekund av tomhet
                                                       
                                         okänd författare 




Sorg
Låt mig få gråta – det gör så ont
Be mig inte glömma – det vore att förneka
Säg aldrig att tiden läker alla såren – skorpan rivs lätt upp
Be mig inte vara stark – jag har förlorat allt.
Hjälp mig att hitta meningen – jag finner ingen.
Säg inte att du förstår – om du aldrig själv drabbats
Ord är överflödiga – räck bara ut en hand

                                                       Agneta Thorslund















Kommentarer
Postat av: Karin Fransson

Många tankar till er i dessa dagar.

Tack för alla inlägg och musik som minskar min känsla av ensamhet i den eviga sorgen.

Sköt om er så gott det går.

Kram Karin

2011-09-13 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0