4 år




Det vackraste i livet

  kan ingen ta ifrån mig

             Minnen av Dig              

  mitt älskade barn

       När tiden är inne möts vi igen

     Saknar Dig oändligt

 

   Älskar Dig

   Mamma


Denna dag
var den värsta i mitt liv
Du låg hjärndöd och vi väntade på att stänga av dina maskiner
Stänga av ditt liv
Hur kan man som förälder till sitt barn behöva göra det???
Nu slutade Du själv
Du gjorde så att vi inte behövde stänga av
Tack älskade barn
DET FINNS INGA ORD..........


Jag ska aldrig sluta älska Dig Anton

Igår körde jag den rundan som Anton åkte.
Har inte gjort det förrut fy det var en jobbig resa
 men kände ändå att jag skulle göra det.
När jag kom fram till där han blev påkörd stod det blommor vid korset
TACK jag tro jag vet vem som satte dit dom.
Jag tände ett ljus och stod kvar där en lång stund
VARFÖR hände detta??? Det kommer jag aldrig förstå

Idag och imorgon är jag hemma och vila orkar inte vara på jobbet.




Kommentarer
Postat av: Lina

Mina varmaste tankar till er.

Kram:Lina

2011-09-14 @ 12:41:58
Postat av: Mamma Cine

Mina tankar är ofta hos ermdessa svåra dagar <3<3

Mina största och varmaste kramar<3

Cine

2011-09-14 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0