Lisa och jag har varit på långpromenad.
Vi gick till Anton och tände nya ljus i hjärtat.
 När jag står där kan jag inte fatta att det är min son som ligger där under all jord 
♥ MIN SON ♥
21 år det är hans ålder nu 21 år
Det är femte gången vi stå vid hans grav vid Alla Helgona
Kan inte förstå det heller och jag vill inte förstå.
Mitt älskade barn ska vara här hos mig och inte ligga i en kista på en Kyrkogård.
De var de som sa att nu är det en extra svår tid men för mig är det likadant hela tiden.
Denna otroligt svåra saknad som jag inte kan sätta ord på. Längtan som kan göra mig tokig.
Det är lika svårt varje gång vad ska vi ha på graven det finns inget som är fint nog till en så underbar kille som Anton.
Jag köpte ett hjärta och har planterat själv.
Hittade äntligen en ny ängel som passa lite bättre till stenens färg.
Var på Blomsterlandet och hittade ett grått hjärta som man kan plantera i så den fyllde jag med mossa och ljuslyktor och i mitten i hålet satte jag rosor i oasis.
Synd att det bara finns värmeljus som håller i 6 timmar.
Men det bli en promenad igen om några timmar för att tända nya ljus.

SORG SAKNAD SMÄRTA TÅRAR TOMHET LÄNGTAN = LIVSTID





2007


2008


2009


2009


2010


2011


2011


2011




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0