2011

2011
Nytt år
Ja jag vet inte vad jag ska skriva
Tiden går 2007-2011
Inne på det fjärde året för andra men inte för mig
Fjärde nyår sen Anton dog

Så här skrev Ingegerd på VSFB:s hemsida

"Allt blir bara värre och värre. Ju längre tiden går ju mer saknar jag mitt barn.
Jag vill skrika ut min sorg men jag har lärt mig att ta på mig min mask, den oberörda masken,
den som signalerar att allt är bra nu. Tiden har ju gått"

Det säger mycket.......

Och så här skrev Bodil också på VSFB:s hemsida
 
"Den där aldrigheten får mitt inre att frätas sönder ett stort sår
som aldrig slutar att blöda.
Hur ska man klara av att leva sitt resterande liv utan sitt barn?
Det känns otroligt smärtsamt.
Varje dag är ju en överlevnadskamp.
Att ständigt vakna varje morgon med denna ångestklump
i magen och inse att mardrömmen är en verklighet."


Ja det stämmer precis som det är.


Cine har skrivit på sin sida

http://www.tillminneavericlind.dinstudio.se/diary_69.html

Dessa tankar har jag också gått och funderat mycket på
VEM ÄR JAG?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0