2012

Nytt år igen 2012
Hoppas det bli ett lungt år.
Vi behöver det i vår familj.
2011 har varit ett jobbigt år på olika sätt.
Vi har kämpat med olika saker.

Är så glad att vi har börjat med vårat hus.
Det lilla vi orkar, men det får ta den tid det tar.
Vet hur vi fungerar nu efter allt vi varit med om de senaste 10 åren.

Utvändigt är det klart och vi är så nöjda med färgen.

Nu är det inne som ska bli fint.
Har gjort Hannas, Wilmas rum och datarummet.

Kom nyss hem från Kyrkogården.
Det lyser så fint överallt.

Anton älskade barn denna saknad efter dig den går inte att beskriva i ord.
Något som jag vet med säkerhet är att saknaden och längtan efter Anton
den kommer att finns likadant detta nya år. Den kommer att finnas hela mitt liv! 
Jag känner den bara större och större för varje dag som går.

Mina älskade tre barn ♥♥♥



Anton tyckte om att smälla smällare och jag hoppas du såg de fina ikväll vid Linneasjön.

ÖNSKAR ALLA ETT GOTT NYTT ÅR 2012

Hoppas alla barn får leva och att det inte händer en massa olyckor.
Många många styrkekramar till alla Änglarföräldrar som kämpa varje dag med sin stora sorg efter sitt barn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0