All i need is you


Kommentarer
Postat av: Arbresha

Jag beklaga sorgen.Detta är orättvist, det ska inte få hända någon. Jag beundra dig för att du är så stark. Jättefina dikter!

2010-11-06 @ 20:31:03
Postat av: Kicki

Tack Arbresha.

Tyvärr är jag inte stark men försöker lära mig detta liv som jag inte valt att leva. Det går upp och det går ner. Jag har inget val. Det har gått tre år för andra sen Anton dog men inte för mig. Anton är lika död idag som då för tre år sedan. Det finns inga ord som kan förklara vilket helvete det är.

Tack för att du skrev på min sida

kram Kicki

2010-11-06 @ 20:55:33
Postat av: Anonym

massa styrkekramar till dig Kicki.Jag kan inte förstå vad ni går igenom. Jag tror att Anton ser ner över er och tar hand om er.



jag och mina bröder gick på gazellen när vi va små. det är väl där du jobbar? Kram

2010-11-07 @ 11:54:17
Postat av: Kicki

Ja Arbresha jag jobbar där och din lillebror hade jag och jag glömmer aldrig när han slutade hos oss han var så ledsen och hade tårta med sig. Anton och han spelade fotboll ihop i många år och nu brukar han vara dommare när Wilma spela. Han är en fantastisk kille kommer alltid fram och prata med mig och Anders. Han har en speciell plats i mitt hjärta.

Jag vet och känner att Anton är med oss hela tiden har fått flera tecken och det är så skönt. Han hjälper mig med många olika saker. Det är många som inte tro på det men jag är helt säker. Tack för att du skriver till mig. många kramar til dig och hälsa din bror E

2010-11-07 @ 16:01:51
Postat av: Arbresha

Ja man har många minnen därifrån. Jag har nu säjlv en son som jag ville skulle börja där, men blev till slut där jag själv jobbar, på montessori.



mm älskar både mina bröder, vet inte om jag skulle klara av om något hände dem. Har läst nästan allt i din blogg och flera tårar faller, nu när man själv är mamma vill man inget annat än att skydda sitt barn från allt ont. och som du har skrivit i ett inlägg: föräldrar ska inte behöva begrava sitt barn. det är fel! Kram "Beta"

2010-11-07 @ 17:23:12
Postat av: Kicki

Hej igen

Ja det vissste jag ju att du jobbar där för jag känner Lotta. Har sett din underbara son på Facebook. Kan tänka mig att dina bröder tycker det är kul med din son. din storebror känner jag inte men vet vem han är. Tack för att du har läst. Kan inte skriva allt vad jag känner tyvärr.......

Många kramar och TACK från Kicki



2010-11-07 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0