VARFÖR?????

VARFÖR KÄMPAR JAG?????

När jag hela tiden få åka ner.
Jag kämpa några steg upp och de tar min kraft
för att sen åka ända ner igen av människor som suger allt ur mig.
Vad har jag gjort för ont här i livet som ska behöva uppleva detta.
Nej jag förstå att livet är inte till för mig.
Jag är ingen Robot utan en människa.

Idag var droppen jävla människa och hon ska vara släkt fy f_n hur kan man skriva så elakt.
Det enda jag kan säga att jag inte har fel!!!!
 Hur fruktansvärt elak hon kan vara det visar hon tydligt idag.



                                                           Hannas bild

Det är tur att du Anton slipper detta.
Jag vet hur arg och ledsen du skulle varit.
Du hatade när människor var elaka.

Jag ger snart upp har inte mycket kraft nu.



Kommentarer
Postat av: Hanna

<3 <3 <3

2010-05-02 @ 16:39:34
URL: http://jagheterhanna.blogg.se/
Postat av: mamma Cine

Vännen!

Du är en bra vän!! Du är en bra människa!! Du är mamma till Anton, Hanna och Wilma... Säker på att de älskar dej och du finns alltid där för dem! Och alla vi som tycker om dej finns här någonstans...



Den lilla kraft vi har och hur snabbt den försvinner igen....Just nu försöker jag lära mej att bara suga åt mej saker som är bra för mej...försöker slänga bort de dåliga... Jag vet..det är så svårt...



Men du är bra för mej, dina tankar och ord betyder massor för mej!! Jag vet inte vad som har hänt...kan bara ana...

Många långa varma soliga roliga hårda gosiga härliga hållaomdej kramar till dej....

ifrån mej<3<3 Cine

2010-05-02 @ 17:29:44
Postat av: Wilma

<3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-05-02 @ 17:32:25
URL: http://jagheterwilma.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack Cine ska berätta sen när vi ses. Många kramar till dig fantastiska vän

2010-05-03 @ 17:37:44
Postat av: Christina Björnfot

Hej, många kramar från Sandsbro också!! Christina

2010-05-09 @ 20:39:00
URL: http://anglabarn.blogg.se/
Postat av: Christina Björnfot

Många kramar från Sandsbro!!!!

Christina

2010-05-09 @ 20:41:36
URL: http://anglabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0