MORS DAG

Idag är det mors dag.
Det är en dag som jag tycker man ska uppskatta.
En mor ska var en mor som alltid finns för sitt barn både vid
* glädje och sorg
* roligheter och tråkigheter
* lättsamt och jobbigt
* kunna ha det trevligt tillsammans
* som mor och barn ska man ge och ta
Jag tycker det är så viktigt att man är mamma och finns där alltid.

Jag är mamma till tre barn
och jag minns så när jag blev mamma för första gången för 20 år sedan
vilken underbar känsla som man inte kan beskriva i ord.

Att fira mors dag idag är inte som att fira det år 2007 när Anton levde.
Det är en tung dag med mycket känslor.
 Idag har jag varit och satt blommor och tänt ljus vid hans grav.

Hanna och Wilma hade köpt fina presenter till mig.
Av Anders fick jag jättefina röda rosor.
Idag har vi också födelsedag i familjen det är Anders som fyller år.
Grattis min älskade man!
Detta med födelsedagar är något som inte heller är som förrut jag är glad när de är över.

" Det som kan betyda allra mest
för en människa,
det är en mor
som älskar och bryr sig om en.
Som får en
att känna sig värdefull."

              Bette Davis


Kram från en tre barns mamma


Kommentarer
Postat av: Wilma

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-31 @ 15:09:13
URL: http://jagheterwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0