Födelsedag

1 mars 2010

Födelsedagar är inte samma som förrut jag kan inte glädjas.
Jag har "firat" min tredje födelsedag utan Anton kan faktiskt inte riktigt förstå att det är tredje fick tänka till två gånger idag på morgonen.
Ville inte att de skulle komma och sjunga för mig för det fattas en röst och det är något som jag känner att jag inte orka med var så förra året också.
Tack min familj för idag och för de fina presenterna och den goda tårtan ni beställt.

Tack Annika för att du kom den lilla stunden jag var hemma skulle ju sen på möte på jobbet.
Tack svärmor för att du kom.


           

                                                      Kram Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0