ONT



Det är skönt med helg men ändå jobbigt att vara ledig.

Har haft ont i min nacke och rygg hela veckan. De första dagarna kändes det som nackspärr igen men sen har det blivit i hela ryggen och det går ända ner i benen.
Känner på mina axlar att jag har knölar och är svullen. Knölar också i huvudet.
Har smörjt med voltaren.
Har sovit över 10 timmar i natt men känner mig helt slut skulle behöva gå och lägga mig igen.

Det är väl nu kroppen säger ifrån.

Har så mycket spänningar överallt.
Ska försöka gå på massage denna veckan och se om det hjälper annars är det akupunktur som väntar.
Det har hjälpt mig förrut.

Antons födelsedag närmar sig.

Han föddes på Påskafton 1990. Jag minns det så väl och det var fullt på BB så vi fick ligga i tv-rummet första natten.

SORG, SAKNAD, SMÄRTA, TOMHET, TÅRAR, LÄNGTAN
=
LIVSTID





Kram Kicki



Kommentarer
Postat av: mamma Cine

Lilla Gumman, man kan undra hur länge vi orkar... Men det har vi sagt länge nu. Har du provat spikmattan? Den ligger jag på nästan varje dag, fast det är lite svårt med nacken, brukar rulla ihop den till en kudde.



Smärtan i bröstet hjälper varken voltaren eller spikmatta....



Många massagekramar till dej min vän<3<3 Cine

2010-03-28 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0