2.5 år


Sorg. Saknad. Smärta. Tomhet. Tårar. Längtan.




IDAG ÄR DET 2.5 ÅR SEN ANTON LÄMNADE OSS HÄR PÅ JORDEN


I mitt hjärta finns Du Anton

I hjärtat finns ett rum som bara är för dig.
Och var jag än tar plats så finns du här hos mig.
Jag hör din varma röst som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen för den är helt unik.
I mörker och i ljus ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram de bilder där du ler.
Men ibland allt du är för mig finns något svårt att bära,
min längtan efter dig
när jag inte har dig nära.

                               Siv Andersson



Det vackraste i livet

  kan ingen ta ifrån mig

             Minnen av Dig              

  mitt älskade barn

       När tiden är inne möts vi igen

     Saknar Dig oändligt

 

   Älskar Dig

   Mamma


Kommentarer
Postat av: mia- isac o erics mamma i trekanten

ville sända en liten hälsning till dig o din familj. Jag tänker på er ofta!

Många kramar till er!!

2010-03-16 @ 12:46:05
URL: http://petromia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0