STUDENT


IDAG ÄR EN DAG AV LÄNGTAN OCH SAKNAD

EFTER DIG MIN SON





Anton igår tog många av dina kompisar Studenten.
Vi var hos dom och Grattade.
De är så fantastiska ungdomar som bryr sig så mycket om oss.
Det hjälper oss att vi får träffa dom.
De har inga krav på oss att nu måste det vara bättre de förstå oss som andra vuxna inte gör.
TACK!
Hoppas att du är med på ditt sätt.
Ser och hör.
Jag tro det!

Detta skrev en annan änglamamma
"Varför tror så många att vi som mist ett barn ska ha mindre sorg "när det gått ett tag" jag blir så ursinnig att jag ser rött!!! fattar man inte att denna sorg bär vi med oss resten av våra liv...det går aldrig över ♥-at läker aldrig ihop vi kan aldrig ta av oss denna tunga ryggsäck vi bär på......"

Tycker att det stämmer så bra.


Ska fortsätta att vila mig nu har inte så mycket krafter idag.


Kommentarer
Postat av: Mamma Cine

Denna saknad, denna längtan....Den här sista veckan har jag varit så ledsen för allt som Eric missar, jag vet ju hur han längtade efter så mycket... Det gör så ont att han inte fick vara här, varför får jag? Sådana tankar har det varit mycket.



Samtidigt som man gläds åt omtanken av dessa unga människor som också säkert saknar sin vän, som orkar med oss också.

Många kramar ifrån mej<3

Förresten är det träff nästa vecka eller?

2010-06-16 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0