Jobb


Sista lediga dagen sen är det tillbaka till mitt gamla jobb.
Jag var där igår och skrev av mina tider. Konstigt känns väldig länge sen jag var där. Det känns som att det kommer till att ta tid att komma tillbaka. Men jag tro att både barnen och personalen hjälper mig på ett bra sätt.
Har man jobbat så många år som jag gjort där får jag hoppas det sitter i ryggraden mycket.
Något som jag tycker är bra är att jag nu få lite olika tider det passa mig jättebra.
ska bli spännande om barnen kommer ihåg mig eller inte. Tro det kan vara lite blandat.
Jag jobbade halvtid en lång tid innan jag slutade.

Idag kommer Wilma hem från Nässjö. Det har varit bra för henne att komma hemifrån detta liv vi har och hon behövde verkligen lite annat. Hon har varit så rolig för hon har knappt haft tid att prata eller skriva SMS till oss.
Jag bli så glad att hon har trivts och familjen är fantastisk där hon varit.
TACK UNDERBARA NI!!

Nu kom hon.




                                                                                   Kram Kicki


Kommentarer
Postat av: Mamma Cine

Hej vännen

Hoppas allt gått bra på det "nygamla" jobbet! Tänkte på dej i dag när jag stod i pulkabacken.

Vi syns snart!

<3<3 Cine

2010-01-08 @ 22:59:59
Postat av: Kicki

Hej Cine

jag kände mig lite ringrostig i torsdags men igår fredag tyckte jag att det gick bra.

Barnen är fantastiska på att ta hand om en. Jag trodde inte de skulle känna igen mig men det gjorde de verkligen. Glada och spontana som de är lätta de upp mig också. Hoppas det kommer att gå bra nu. Har underbara jobbarkompisar också det är så bra!!!!

Ses snart



Kramar

2010-01-09 @ 14:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0