Skönt att det snart är över.....

Skönt nu är det snart över.
Julen.
 Tycker inte om dessa storhelger.
Saknad och längtan är så starka men det är ju det hela tiden men vid Jul ska det vara sån glädje och det är sån hysteri. Jag frös hela dagen igår och har så ont i kroppen, trodde det var för att jag känner som jag känner om Julen men när vi kom hem i natt tog jag febern och det visade sig att jag hade feber.
Idag har jag bara vilat mig och det behövde jag.
Jag som aldrig är sjuk men har känt mig nedsatt hela hösten. Det har varit en tuff tid.

Detta skrev Hanna i sin blogg

"Det finns bara en önskan, en önskan som är så stor, en önskan som inte kan gå i uppfyllelse. Att du kommer tillbaka, att du kommer till oss, att allt blir som vanligt igen, att vi blir en hel familj igen…"


Hanna det är min stora önskan också



Kommentarer
Postat av: mamma cine

Hej Vännen! Krya på dej, jag är också sjuk och jag är säker på att julen är en stor orsak för att vi blir sjuka, finns ingen kraft över till motståndskraft.



Hoppas vi ses snart! KRAM Cine

2010-12-26 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0