Ja det stämmer

Så här skrev Lisa Olveby på sin Facebook igår
och här är hennes blogg
http://blogg.aftonbladet.se/4657 

"Önska mig inte god jul, i vår familj firar vi inte längre julen. Vi har jul, en jävla skillnad.  Inte ta illa upp nu men önska inte mig en God Jul, jag kan önska andra en god jul. Jag har inte en komplett familj att fira jul med, vi är många drabbade som våndas denna helg o alla människor som slänger ur sig ett God jul, sen finns det de som säger "Ha en så god jul ni nu kan", så får man säga till mig för det är skillnad. Många som slänger ur sig God jul av ren rutin o tänker inte på orden bakom mig, jag kan säkerligen tala för mina 123 änglaföräldrar här på fb. Vi är många familjer som har en tom plats vid matbordet, en pakethög mindre."

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0