Idol


Har svårt att sitta och titta på Idol i år vet inte varför men har ingen ro i kroppen. Har varit en tuff höst och det gör att jag inte kan få någon ro och sitta still och ta det lungt. Men jag gör ändå inget vet inte vad jag gör. Fick ialla fall upp mina ljusstakar i onsdag flera dagar för sent men jag har inte orkat. Wilma sa ska vi inte sätta upp ljusstakarna i år.
Ja vad svara man??? Jag sa lite klämkäckt
"en del sätter upp sina en vecka för tidigt men jag sätter upp våra en vecka för sent"
Av det jag sett av Idol har jag inte var riktigt förtjust i någon.
Har haft svårt för Jay efter att han använt droger om det nu stämmer det som står i tidningen.
Tycker det är en fantastisk chans man får när man är med i Idol och att sabba den med att använda droger tycker jag är mycket dåligt.
Men ikväll gjorde han denna otroliga fina Elvis låt helt fantastiskt.


His mamma cry





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0