LÖRDAG

Idag är det lördag och jag är bara ledig imorgon sen är det dax för jobb igen och jag vill verkligen inte. Hur ska jag komma upp på morgonen tidigt förstå inte. Kroppen har känts som bly varje morgon och jag bara somna om. Behöver mycket vila nu för kroppen är svag. Jag vet att nu närmar sig det datumen i september. 3 år kan inte förstå att det har gått den tiden. För för mig känns det inte så länge jag har det så nära.

Träffade två av mina "dagis"barn i torsdag på Riks-Fm i Kalmar. Härliga barn. Då kändes det är nu är det nära att jobba igen.
Så mycket folk det kan vara ute i Kalmar, det är en härlig stad. Om man ändå hade bott där istället för denna lilla håla.............
Ja nu är det som det är och det är ju tur att det inte är mer än 3 mil dit.

Imorgon jobbar Hanna sista dagen på sitt sommarjobb och det bli härligt för henne att få vara ledig några veckor innan skolan börjar.
Den 21 åker jag till Göteborg för att träffa andra i VSFB ( Vi som förlorat barn ). Det är sånt som ger mig energi att träffa andra "som Jag".  

Igår åkte vi till Kalmar för att bada men vi hamnade i stan och var och åt Kinamat. Sen gick vi nere vid hamnen och där tog vi glass och satt och tittade när båtar kom in. Det var nästan fullt och det var många som kom från andra länder. Det ger ett lugn med havet.

Ha nu en skön helg.


Här är lite bilder Hanna tog när vi var i Böda förra veckan med husvagnen.

             


             


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0