Påskafton 1990


Påskafton för 20 år sedan blev jag mamma till Anton.
Jag har det så nära i mitt minne.
Denna fanstiska dag som man inte kan beskriva i ord.
Det föddes 8 barn den natten och Anton och jag fick ligga i tv-rummet första natten men vad spelade det för roll jag hade det finaste man kunde ha.
 Mitt barn en liten pojk som vägde 4100g.



På samma sjukhus satt jag hos honom när han tog sitt sista andertag den 15 september 2007.
Han fick 17 år och 5 månader och 1 dag här i livet.
Det finns också nära i mitt minne och det känns som igår.
Men ändå så länge sen jag pratade med honom. Det är konstigt det går inte ihop.
Vi var och gjorde fint på kyrkogården i torsdags och igår fredag.

Älskade barn VARFÖR?????

SORG, SMÄRTA, SAKNAD, TÅRAR, TOMHET, LÄNGTAN


Det vackraste i livet

  kan ingen ta ifrån mig

             Minnen av Dig              

  mitt älskade barn

       När tiden är inne möts vi igen

     Saknar Dig oändligt

Älskar Dig

 Mamma




Kommentarer
Postat av: mamma Cine

Lille söte gossen!!:)Liten på 4100g?! Eric vägde 2445g och som ettåring 11 kilo.

Det absolut vackraste och finaste man kan uppleva!!

Kram Cine

2010-04-04 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0