TRÖTT OCH SEG

TRÖTT OCH SEG

Jag är så trött och seg. Det känns som om någon slagit mig hårt i huvudet.
Jag kunde aldrig tro att sorg är så fysisk. Kroppen styr inte. Ont på olika ställe.
Varken huvudet eller kroppen lyssna på mig . Det är jag som får lyssna på dem.
Jag jobbar halvtid och är halvtidsjukskriven.
Snart är min sjukskrivning slut och jag undrar verkligen om jag har någon chans att får förlängt.
Det har ju gått 2 år och då måste man vara tillbaka och allt ska vara bra eller........
Det är vad många andra tro men jag vet hur det är och det är inget av det som stämmer.

Jag läste dessa ord på en annan änglamammas sida

Sorgen är som någon form av tinnitus.
 Det är ett ständigt bakgrundsbrus som ökar
vid minsta påfrestning och stiger till ett vrål vid större påfrestningar.
Man har svårt att tåla olika sinnesintryck, kan inte samla tankarna eller
koncentrera sig på något en längre stund.


Detta stämmer det är så jag har det.


  Idag har det varit underbart väder
Sånt här väder var det den dagen Anton blev påkörd.

HA EN SKÖN KVÄLL
So ni förstå lyssna jag mycket på fin musik och här kommer en till
Kram Kicki




ALDRIG SKA JAG SLUTA ÄLSKAR DIG ANTON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0