STORSEANS

STORSEANS

När man kommer till en seans kan det vara allt från 10 till 100 personer.
Jag vet aldrig innan vad som händer och vilka som ska få budskap. Det är inte jag som bestämmer detta.
Jag har full tillit till de på andra sidan och att de kommer med budskap till dem som klarar av det just då.
Om det är första gången man är på seans kan man vara lite orolig och spänd och kanske också skeptisk och mycket funderingar på att det kan fungera. När jag har seanser pratar jag aldrig död och olyckor framåt i tiden. 
I min sanning ska vi inte veta sånt innan. När jag har seanser brukar det vara både skratt och tårar och sång. Jag älskar att få träffa nya människor och har haft äran till det på många platser från Skåne till Norrland.
En trevlig nyhet för er är att nu kommer jag och min kära syster Monika ha seanser tillsammans ibland.
Håll utkik på hemsidan när vi jobbar tillsammans. Då får ni se att man jobbar på olika sätt.
Vi ser framemot att träffa er om ni känner att detta är något ni vill och kan tänka er att prova.
Som avslut vill jag bara ge er en stor härlig puss och kram kram.
PS njut av varje dag som ni får, för tiden går så fort här på jorden.

                                                         Skrivet av Mediumet Ewa Olsson



Detta står skrivet på hennes hemsida
www.123minsida.se/ewaolsson


Läs om ni är intresserade.

Hanna och jag har haft egen sittning med Monika.
Vi ska gå igen.
Vi fick kontakt och det var helt underbart fantastiskt.
Det finns inte ord så att man kan förklara.
Det är svårt att förstå om man inte själv upplevt det.

      Ha en skön helg
             Kram Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0