September



September är en månad jag inte tycker om. Det är för många tråkiga och hemska saker som hänt denna månad. Det fortsätter hända tråkiga saker.
Idag är det torsdag och jag känner mig väldigt trött och seg. Har varit en intensiv vecka. Ska försöka vila mig men har svårt att koppla av.
 
Imorgon tar min sjukskrivning slut. Jag var sjukskriven helt i 7 månader och sen jobbat halvtid. Vet inte hur jag kommer att klara det och vet heller inte om jag kunde fått förlängt. Kanske skulle kollat upp om jag kunde fått öka 2 timmar i taget. Jag har lagt mycket energi och kraft på att förklara och försvara mig mot FK. Det är något jag tycker att man ska slippa i min situation.

Jag är inte sjuk men kroppen fungerar inte och då är den i sorgeläge och man är inte den som klara att jobba. Klara man inte att jobba pga att kroppen är utslagen ska man inte vara på sitt jobb.
Få man ta det in sin egna takt och lyssna på sin kropp är jag säker på att man kommer tillbaka.

I mitt fall är det ju inte bara jag i familjen som är drabbad.

Vi kämpa hela familjen varje sekund, varje minut, varje timme, varje dygn, varje vecka och varje månad att orka.
Saknaden och längtan är ja det finns inga ord att skriva hur det är.

Läs mina flickors bloggar

www.jagheterhanna.blogg.se

www.jagheterwilma.blogg.se

                                                                                              Kram Kicki

 



 


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Kicki!

Vad fint du skriver, jag tänker på dig!

Många kramar från Lina

2009-09-24 @ 19:24:52
Postat av: Kicki

Tack Lina

Få får höras någon dag.

Kram Kicki

2009-09-25 @ 07:56:08
Postat av: Gunilla

Kramar om...

2009-09-25 @ 23:15:40
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: katja

Fin blogg:)

besök gärna min (Y)

2009-09-27 @ 00:10:53
URL: http://katjakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0