Seans

Igår var vi iväg igen.
På storseans.
Men jag blev så besviken.
Hon jobbade inte på samma vis som de andra jag varit på.
Man är så förväntasfull och sen känner man att det inte vad som man trodde.
Men det hände en positiv grej och det var till Wilma. Ska kolla om jag får berätta. Men det stämmde precis och det var spännande för henne.

Storseans i Nybro i november då är vi där igen.
Det finns många som inte tro på detta men jag TRO för jag har haft kontakt på egen sittning.
FANTASTISKT, UNDERBART, OTROLIGT ja det är svårt att finna ord.
Jag ska gå igen!!!
 Man kan nog inte förstå om man själv inte upplevt det som händer och sägs.


                             Kram och god natt från Kicki


Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter fantastiskt Kicki! Jag är så glad för att ni "fått kontakt". Jag vill också tro att det finns något efter detta livet. Här är en dikt som beskriver detta. Kram /Maria, Simon och Emilia



"När en blomma bryts av

i sin vackraste blom

då blir marken så trist

och så fruktansvärt tom.

Men kanske ändå

att det någonstans finns

en äng eller undangömd skreva,

dit blommor som brutits för tidigt

får komma och fortsätta

växa och dofta och leva…



Inte kan väl den blomman

förvandlas till stoft

som av himlen har fått

både färger och doft?

Men kanske ändå

att det någonstans finns

en kärlek som allt kan förklara:

att den som har gjort

den blomman en gång

nu vill ha den tillbaks

för han kan inte mer

vara utan den bara…"



Atle Burman

Ur diktsamlingen: "En källa av ljus".

2009-09-06 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0